dimecres, 2 de gener del 2008

Marc Badia


Marc Badia
Juga al cadet amb el 9,nascut al 30-11-92




1.- Com et vas inciar en el món del waterpolo ?
Jo feia natació al montju i un estiu en la pretemporada em van dir de començar a fer waterpolo amb tots els companys que en aquell moment practicaven natació ,de fet ja m’ho havia plantejat però no n’estava segur i allò em va fer decidir.
2.- Has sacrificat moltes coses per le pràctica de aquest esport ?
S'han de sacrificar forces coses per aquest esport, ja que requereix moltes hores d’entrenament, caps de setmana amb partits, però tot el que t’agrada requereix un esforç i un sacrifici.
3.- Que t'ha ofert o has trobat al waterpolo ?
M'està oferint moltissímes coses: fer esport , amics , viatges ...
4.- Tens amics al Montjuïc ?
Sí, tots els del l’equip som amics entre nosaltres, es el mes important perquè el equip vagi bé, som com una família.
5.- Quin és al teu millor record ?
El campionat de Catalunya Aleví i el torneig infantil Jose Luis fons que es va cel.lebrar a Madrid.
6.- Qui ès el teu jugador preferit ?
Ivan Peréz
7.- Un desitg ?
Que continuem tots els de l’equip fent waterpolo i poder arribar a jugar al primer equip del monju.
9.- Aficions :
El waterpolo, i surtir amb el amics