dimarts, 1 de gener del 2008

Ana del Prado


Ana Del Prado
La cubre boia del Juvenil femení, nascuda el 5-02-92

1.- Com et vas inciar en el món del waterpolo ?
Em vaig iniciar als 12 anys a la Asociació Esportiva Santa Eulàlia, un cop em van federar em van convidar a conèixer aquest esport
2.- Has sacrificat moltes coses per le pràctica de aquest esport ?
Apart dels estudis, per a mi el waterpolo el més important, em compensa tot.
3.- Que t'ha ofert o has trobat al waterpolo ?
L’esport , estar amb els amics que tenen la meteixa afició que jo, la competivitat.
4.- Tens amics al Montjuïc ?
Es la meva primera temporada en el Montjuïc i em trobo molt agust amb tota la gent
5.- Quin és al teu millor record ?
Quan vaig guanyar el campionat amb la selecció
6.- Com va ser la teva experiència a la selecció Catalana Cadet ?
Quan la meva entrenadora m’ho va dir no m’ho creia pas, vaig estar molt nerviosa fins que va arribar el torneig. Va ser el primer torneig que vaig jugar amb la sele i estic molt satisfeta de com ho vaig fer.
7.- Qui ès el teu jugador preferit ?
Ara estic començant a conèixer als jugadors, no tinc favorits
8.- Un desitg ?
Seguir estant a la selecció catalana, jugar i pasar-ho molt bé amb el meu equip i sobretot per a tot això entrenar i seguir aprenent encara molt més. Que es promocioni més el waterpolo i sobretot el de noies.
9.- Aficions
Waterpolo, natació , senderisme , investigació en el camp de la ciència , matemàtiques , animals