dimecres, 2 de gener del 2008

Aarón Sánchez


Aarón Sánchez
Jugador esquerrà del cadet i absolut B, nascut al 15-02-92

1.- Com et vas inciar en el món del waterpolo ?
Desprès dels cursets de natació amb posava a veure entrenar als waterpolistes, aquí va començar la meva afició a aquest esport, i a l'edat de 7 anys vaig començar a practicar-lo
2.- Has sacrificat moltes coses per le pràctica de aquest esport ?
Ho sacrificaria tot per ell, ara ja no podria viure sense ell
3.- Que t'ha ofert o has trobat al waterpolo ?
M'està oferint tot, esport, amics ...
4.- Tens amics al Montjuïc ?
Si, amics i companys, perque a l'aigua ens ajudem tots, parlant quan fallem en algo, i sobretot som un grup d'amics que ens divertim jugant a polo que és el que ens agrada, per a mi son tots amics meus, i amb ningú amb porto malament.
5.- Quin és al teu millor record ?
El campionat de Catalunya Aleví i el campionat d'Espanya per comunitats autonòmiques amb la selecció Catalana Infantil.
6.- Com va ser la teva experiència a la selecció Catalana infantil ?
No puc descriure el que vaig sentir quan va arribar la carta òn em deia que estaba seleccionat pel campionat d'Espanya per comunitats. Va ser tot molt bonic, fins i tot surtia sempre de titular, però el més fantàstic , va ser a la final contra Madrid on vaig ser el màxim golejador amb 8 gols, inolvidable !
7.- Qui ès el teu jugador preferit ?
Norbert Madaras
8.- Un desitg ?
Arribar el més lluny possible amb els meus dos equips, gaudir amb ells i guanyar tots els partits. També desitjo, arribar al primer equip del Montju, i que l' any 2008 tingui moltes sorpreses per a mi i el meus companys.
9.- Aficions:
Llegir comics, veure videos de waterpolo i surtir amb els meus amics